ماده 4 : کارگزار 48ساعت پس از امضاي اين توافق نامه نام کاربری ورمز عبور براي ورود به سایت اینترنتی کارگزاري را در اختيار مشتري قرار مي دهد. مسئوليت حفظ ومراقبت از نام کاربری ورمز عبور و عواقب ناشی از عدم مراقبت از آنها بر عهده مشتري است. در صورت افشای نام کاربر و رمز عبور، مشـتری باید مراتب را به کارگزاری اطلاع داده و تقاضای صدور رمز جدید نماید. تا زمانی که این امر توسط مشتری اعلام نشده، کارگزاری بابت انجام دستوراتی که از آن کاربری و رمز عبور دریافت میکند، هیچ مسئولیتی ندارد.
ماده 5 : در صورت درخواست مشتري به تغییر نام کاربری، کارگزار نام کاربری پيشين را ابطال ونام کاربری جدیدی را در اختيار مشتري قرار ميدهد. در هرمورد که کارگزار لازم بداند تغییر نام کاربری ورمز عبور را انجام داده ومراتب را بلافاصله به آگاهي مشتري مي رساند.
ماده 6 : مشتري حساب بانکي ريالي خود را جهت واريز وجوه حاصل از فروش اوراق بهادار به شرح فوق به کارگزار اعلام مي کند وهمچنين نشاني پست الکترونیکی خود را به شرح فوق جهت ارسال صورتحساب، رمز اینترنتی وساير موارد در اختيار کارگزار قرار داده و متعهد مي شود که حداقل هر 48 ساعت يکبار آن را کنترل نمايد.
ماده 7 : مشتري بايد گواهي نامه سپرده موقت اوراق بهادار خودرا پيش از سفارش فروش در اختيارکارگزار قراردهد وکارگزار فقط مي تواند اوراق بهاداري را بفروشد که گواهي نامه سپرده موقت آن را در اختياردارد.
ماده 8 : مشتري گواهينامه موقت پيشين اوراق بهاداري را که سفارش خريد مجدد آن را به کارگزاري مي دهد، مي بايد در اختيار کارگزاري قرار داده باشد.
ماده 9 : در صورت انجام معامله، کارگزاری حداقل در پایـان هر هفته، گزارشی از صورت وضعیت معامـلات مشتری، شامل معاملات انجام شده، وجوه دریافتی و پرداختی و نیز سفارش های اجرا نشده خرید و فروش را به طور الکترونیـکی برای مشتری ارسال می نماید. همچنین کارگزاری می باید صورت وضعیت حساب مشتری را حداکثر ظرف 24 ساعت بعد از پایان روزی که معامله برای مشتری انجام میشود، در اختیار وی قرار دهد و بدین منظور ترتیبی می دهد تا سفارش های اجرا نشده مشتری در سایت کارگزاری مشخص گردد.
ماده 10 : کارگزار پس از دريافت سفارش خريد يا فروش از مشتري، پیام وصول سفارش را برای مشتری ارسال می نماید. در مواردي که انجام سفارش هاي خريد يا فروش مشتري براي کارگزار غير ممکن باشد کارگزار مي بايد حداکثر ظرف يک روز کاري مراتب عدم امکان انجام سفارش وعلت آن را در سیستم ثبت کرده و از طریق سایت به مشتري اعلام نمايد.
ماده 11 : سفارش هاي فرستاده شده توسط مشتري به مدت 5 روز کاری اعتبار دارد و در صورت سپری شدن مهلت یاد شده، سفارس ابطال می گردد. .تغییر و اصلاح سفارش مشتری فقط از طریق دستور ابطال سفارش قبلی توسط مشتری امکان پذیر است. درصورت دريافت درخواست درخواست ابطال سفارش توسط مشتري طي ساعات انجام معامله، کارگزار ملزم به انجام درخواست مشتري حداکثر در روز بعد است.
ماده 12 : کارگزار موظف است داده پيام هاي دريافتي از مشتري وداده پيام هاي ارسالی به مشتري را درسامانه اطلاعاتي خودثبت ونگهداري نمايد.در صورت بروز اختلاف بين کارگزار ومشتري در خصوص محتواي داده پيام ها،اطلاعات مندرج در سامانه اطلاعاتي کارگزار معتبر و براي طرفين لازم الاتباع است.
ماده 13 : دستورالعمل اجرايي سفارش هاي الکترونيکي اوراق بهادار (مصوب 14/9/1383 هيات مديره سازمان کارگزاران بورس) که در سایت کارگزاری درج شده است براي طرفين اين قرارداد لازم الاجرا است.